Sedingin Bayu..

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke ainuddin.com photography blog web... Kami menyediakan perkhidmatan jurugambar perkahwinan yang anda cari-cari..

Sedingin Bayu..

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke ainuddin.com photography blog web... Kami menyediakan perkhidmatan jurugambar perkahwinan yang anda cari-cari..

Sedingin bayu..

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke ainuddin.com photography blog web... Kami menyediakan perkhidmatan jurugambar perkahwinan yang anda cari-cari..

Jumpa kami di laman baru...

create your own banner at mybannermaker.com!
ainuddin.com bakal beralih ke laman yang baru

Ya ALLAH… menitis air mata ini.. x sangka ustaz asri telah pergi meninggalkan kita semua. terutama bagi yang mengikuti perkembangan nasyid di Malaysia. Saya adalah salah seorang ahli kumpulan  nasyid sewaktu di bangku sekolah dulu turut berasa kehilangan seorang yang amat saya sanjungi dalam arena dakwah nasyid.

Ingat lagi, 2007, tarikh yang tidak pernah akan dapat dilupakan. dimana, saya telah dipanggil ustaz asri untuk bersamanya di atas pentas. sewaktu tu, ada konvokesyen UTM Melaka. kumpulan saya di jemput hadir bersama. Paling xdapat dilupakan, berjabat tangan, dan cenderahati yang disampaikan oleh ustaz asri sendiri. Saya selalu berharap agar ustaz dpt membuat persembahan di politeknik johor bahru. Namun harapan tinggal harapan pabila ALLAH lebih menyayangi dirinya.. kenangan bersamanya tidak mungkin saya lupakan..

Terutama kumpulan Ilhan Nur 2007, ingat lagi x kita bersama kumpulan rabbani di atas pentas menyanyikan lagu nasyid. Jangan dlupakan kenangan ini.. insyaALLAH ada mase, sy uploadkan gmbr2 kenangan kita bersama ustaz. Kerana gambr ade kt umah.. sy kt politeknik johor bahru..

 

foto dari munajathamba.blogspot.com

 

Marilah bersama kita hadiahkan AL-FATIHAH semoga ALLAH encucuri rahmat ke atas roh ustaz asri..

One Response so far.

  1. jemput ke forum pelajar & alumni Politeknik seluruh Malaysia di http://www.mypolycampus.net/

ikuti saya