Sedingin Bayu..

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke ainuddin.com photography blog web... Kami menyediakan perkhidmatan jurugambar perkahwinan yang anda cari-cari..

Sedingin Bayu..

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke ainuddin.com photography blog web... Kami menyediakan perkhidmatan jurugambar perkahwinan yang anda cari-cari..

Sedingin bayu..

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke ainuddin.com photography blog web... Kami menyediakan perkhidmatan jurugambar perkahwinan yang anda cari-cari..

Jumpa kami di laman baru...

create your own banner at mybannermaker.com!
ainuddin.com bakal beralih ke laman yang baru

salam… ari ni minta cuti pada bos…dptpun…huhu..

 

balik niat nk rhtkn akal dan jiwa daripada tekanan duduk kt pejabat ngn keje xde…elaun lepas2 apatah lagi… xdpt elaun…dpt kutukan lgi….dgn kekangan kewangan lagi….tertekan abes…tu yg balik kg  tu…..

DSC_9644

kua2 house da ada bendera BN…xtw spe letak…

DSC_9650  DSC_9659

DSC_9666

pakcik ni dengan rileknye…huhu

 

 DSC_9673

aplikasikan…”colour” in.photography….huhu

 

DSC_9728

lepas geram…huhu

 

DSC_9696 DSC_9701 DSC_9707

DSC_9732 antara yg menarik perhatian…

 

DSC_9736

antara kubu kuat BN gkla kat sini sbb,bndera pas pun jpe 1 je td..

 

ni je yg smpat amek td…pstu ujan…huhu… umie xdpt blk ulu yam kn…??? nj la yg blaku serba sdkt..huhu….. untuk dkongsi dgn smua….

 

p/s: sy blum boleh ngundi lg ya………hehe

2 Responses so far.

  1. Umie says:

    xpe2..nt umie blik gk..haha=P

  2. Umie says:

    itu rumah kan yg ats skali tu,rse2 mcm pnh nmpk n singgah la...aiya,kat mne ea..=P

ikuti saya