Sedingin Bayu..

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke ainuddin.com photography blog web... Kami menyediakan perkhidmatan jurugambar perkahwinan yang anda cari-cari..

Sedingin Bayu..

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke ainuddin.com photography blog web... Kami menyediakan perkhidmatan jurugambar perkahwinan yang anda cari-cari..

Sedingin bayu..

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke ainuddin.com photography blog web... Kami menyediakan perkhidmatan jurugambar perkahwinan yang anda cari-cari..

Jumpa kami di laman baru...

create your own banner at mybannermaker.com!
ainuddin.com bakal beralih ke laman yang baru

gab15

DSC_6985 

DSC_4413 DSC_9927

Posting kali ni saje je letak pic sendiri... selalu letak pic org len ngn pic mnde2 len je kan.. hehe..

Sekadar coretan memperkenalkan.. siapakah yang org panggil ainuddin ni ea....??? hehe

ok la.. name pnuh dye.. MUHAMMAD AINUDDIN B. MOHD HATA...

lahir tahun 1990.. aha.. sape lahir tahun same, angkat kaki.... huhu...

k, gambar di atas tu gambar2 time sy bertugas la.. x kire la time shoot ke.. time kelas ke.. time kua jln2 ke...ha.. keadaan sy gtu la.. bleh kate 24 hours... my self is always be like that.. except during my sleeping time..hehe

saya suka berpakaian kemas.. berkoler.. xde koler ni susah sket.. xsdap pakai.. tp kadang2 pakai la.. time kt umah..ehe...

then, I love to wear pants.. sluar slack.. I have no stocks of jeans... sluar pendek pun xdak..huhu..

then.. paling xleh tinggal sejak tingkatan 1 adalah, tight in.. masuk baju dlm seluar.. knapa ea..? sbb sy dari dulu da diterapkan nilai2 kekemasan dalam diri...

4 me dicipline is no. 1... to be a great person...

Selain itu, sy ni bukan la cm menteri atau org yg berjawatan tinggi.. sampaikan org lain xleh bercakap dgn kite... nk ckp kne prosedur.. with me, no such things..huhu.. anda bebas serbual dgn sy, bercakap dgn sy, bersahabat dgn sy.. asalkan anda x bwk sy ke arah kemungkaran.. nauzubillah...

sy suka berkawan dgn ramai org.. tp sy jarang mulakan perbualan.. kenapa..?  sebab, diam lebih baik dari byk bercakap yg membawa kepada dosa.... tp kadang2 sy lagi byk ckp dan wt org glak.. bukan pe.. skurangnye, biler sy da xde kat dunia ni lg... org masih igt kt sy lg... (T_T) sedih la plak..huhu..

Lastly, I will be myself before, now, after and forever...

I will be professional, but still simple and friendly person.. InsyaALLAH....

One Response so far.

  1. Diba Chan says:

    agaga~
    muke nak siyes..
    :P

ikuti saya